Česta pitanja fizičkih lica

Brzo i jednostavno do odgovora na najvažnija pitanja o našim proizvodima i uslugama za fizička lica.

Četvorka srećnih starijih osoba sa naočarima pokazuje prste i osmehavaju se ispred staklene poslovne zgrade.
UCB Building

Česta pitanja za eBanking

Šta je Web Banking?

Web banking je servis internet bankarstva koji putem web aplikacije omogućava korišćenje usluga platnog prometa, uvid u proizvode i usluge koje Korisnici imaju kod Banke, kao i ostale informacije vezane za usluge Banke.

Šta je mBanking?

mBanking je servis (aplikacija) elektronskog bankarstva koji je prilagođen radu sa mobilnim uređajima i koji omogućava korišćenje usluga platnog prometa, uvid u proizvode i usluge koje Korisnici imaju kod Banke, kao i ostale informacije vezane za usluge Banke. mBanking aplikacija vam omogućava da upravljate finansijama pomoću Android i iOS uređaja sa bilo kog mesta i u svakom trenutku.

Šta je OTP kod?

OTP kod je kod (6-cifreni broj) koji Korisnik platnih usluga elektronskog bankarstva dobija putem kanala komunikacije, a koji je vremenski ograničen sa trajanjem od 24h prilikom instalacije i 30 sekundi prilikom aktivacije, nakon čega postaje nevažeći.

Koja je razlika između Web Bankinga i mBankinga?

Web banking i mBanking Vam pružaju gotovo identične funkcionalnosti. Web banking je primarno namijenjen za rad sa desktop ili laptop računarima, budući da se radi o aplikaciji koja je zasnovana na web servisu, dok je mBanking aplikacija namijenjena za pametne mobilne telefone i pruža vam komfor upravljanja finansijama čak i kada ste u pokretu.

Šta da radim ako zaboravim šifru za e-banking?

Ako zaboravite šifru, kontaktirajte Banku na e-mail adresu ebanking@ucbank.me

Kako da izmirim obaveze po svojoj kreditnoj kartici preko elektronskog bankarstva?

Dovoljno je da popunite standardni nalog putem Web Bankinga ili mBanking servisa odnosno uplatom sredstava na kreditnu karticu direktno u poslovnici.

Da li mogu da promijenim svoje kontakt podatke putem aplikacija elektronskog bankarstva?

Ne. Možete ih promijeniti odlaskom u filijalu ili obavijestiti bankara putem zvaničnog mail-a nakon čega će vas on kontaktirati.